Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledelsespåtegning ved IVS? what to do?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:19

Hos Ageras kan du få 3 super gode og helt uforpligtende tilbud på bl.a revisor, klik her! 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 13:19

Leedelsespåtegning er den ikke fortrykt du dkal bare ændre lidt iden. Ellers skriver du bare 

Den interne årsrapport aflægges i overindstemmelse med årsregnskabsloven.
Det er min opfattelse at det interne årsregnskab giver et retvisende billede af selskabes aktiver og
passiver og finansielle stilling pr.31. december 2014, samt resultatet af selskabes aktiviter for
regnskabsåret ellers prøv at google. Du skal fravælge revision igen men du skal bare sætte et flueben
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46622
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:18

enig i ledelsestekst me har man aldrig elektronisk indberettet for selskab med den opstilling der kræves (er ikke den du kan printe fra regnskabsprogram) så tror jeg risiko for fejl er store. Skat har paraderne oppe netop i forhold til det, da der allerede er fejl i overhalvdelen af de små personige

Jeg ville nok betale for at få det set igennem i opstilling og skat - men det er ikke krav fra myndighederne

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 14:26

Du skal næppe skrive noget om "den interne årsrapport.." Når du offentligører den Eksterne årsrapport..
Derudover mangler du en tekst omkring(kan ikke huske ordret) vi anser betingelserne forbrravalg afvrevisionen fortst er til stede.

Prøv at Google model regnskab fra pwc/deloitte/BDO mv.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Tak - blev bare forvirret over det som skat skriver under fravalg

"Hvis årsregnskabet revideres, skal det i tilknytning til ledelsepåtegningen oplyses, hvis generalforsamlingen eller det tilsvarende godkendelsesorgan i en virksomhed, der opfylder betingelserne for fravalg af revision, har truffet beslutning om, at årsregnskabet for det kommende regnskabsår ikke skal revideres."

Men har nu skrevet under ledelsespåtegningen: 

Årsrapporten er aflagt i overnsstemmelse med årsregnskabsloven og danske regnskabsstandarder.

Jeg anser den valgte regnskabspraksis for hensigtsmæssig, således at årsrapporten giver et retsvisende billede af selskabets akiver, passiver, finansielle stilling samt resultat.

Jeg anser betingelserne for frravalg af revisionen fortsat er til stede

Årsrapporten indstilles til generalforsamlingens godkendelse.

XXXXX, Direktør.

og længere nede på siden under feltet: "Fravalg af revision for det kommende regnskabsår"

Jeg anser betingelserne for fravalg af revisionen fortsat er til stede - og selskabet fravælger derfor også revision for det kommende regnskabsår.  

Så må vi se om den går igennem :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)