Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! -Mangler Lokale/depot/garage/værksted (gerne dele) i Aalborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger med lys og lygte et mindre lokale/depot/garage/værksted eller lign.! 
Jeg er interresseret i et lejemål til kommende opbevaring af en mobil salgstand +lidt lager.

Det kan for så vidt vel være en garage(tæt lukket) som et mindre erhverslejemål, primært forestiller jeg mig det som et kælderlejemål. 
Det er alfo omega at der er adgang til strøm, og allerhelst mulighed for at have adgang til vand, dog i mindre omfang.

Størrelsen af lokalet er ikke særligt vigtigt, ligesom opvarmning og "leje-stand" er sekundært.
Derimod skal det jeg søger indeholde/beside/være:

*I i Aalborg området. (KRÆVES) 
*Adgangen til lokalet/garagen skal en brede på min 1,3 m, og 1,8 høj (KRÆVES) 
*Garagen/lokalet skal være lukket!, (Hermed menes således skadedyr ikke har adgang) (KRÆVES)
*Adgang til strøm. (KRÆVES) 
*Meget gerne adgang til vand i mindre omfang. Men optimalt med adgang til en vask. (dog ikke et krav) 
*Gerne i centrum/vejgaard/aalborg øst området, (dog ikke et krav)

-Det vigtige er egentlig ikke om det er det ene eller det andet, - i og for sig, kunne det sagtens være et rum som allerede er i brug, men bare har lidt ekstra plads til overs. (Dvs. et dele rum med en som har plads til overs, og derfor gerne vil dele udgiften med mig).

Hvis nogen har interresse i at få et lager/depot, eller bare lidt ekstra plads, så er i også meget velkommen til at kontakte mig, jeg har nogen tilbud på hånden som dog er alt for store til jeg selv kan finansere det på mit eget startup budget!

Håber nogen kan hjælpe enten på den ene eller anden måde.

Mvh. Anders Jensen

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:55

Hmm jeg har set at Aalborg Akvavit har forbedret deres sikkerhed og de lejer lokaler ud med en vanvittig udsigt

Så kan arbejde lidt imens at du nyder en dejlig udsigt

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 13:41

Tak for foreslaget. Jeg kan dog ikke finde noget omkring det konkrete lejemål umiddelbart.

Jeg er dog heller ikke sikkert på det er det rigtige for mig, udsigten er ihvertfald irrelevant, da det hovedsageligt skal fungere som depot/lager :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Måske BOXIT i Aalborg ø eller Nørresundby kan bruges.

Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 10:45

Hej Nord1.

Problemmet er at der ikke er adgang til strøm disse steder, 

-Dog har de også garager/erhvervslokaler, de er desværre bare udsolgt.. 

-Jeg søger stadig, så kom gerne med inputs! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)