Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til løn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer

Jeg skal skal "ansættes" selvstændig er virkelig i tvivl om løn !

Jeg er i denne her virksomhed hvor min mester vil ansætte mig selvstændig, jeg skal oprette CVR nummer og sende ham en regning hver 14dag på mine timer !

Han har tilbudt mig 185+moms i timen men synes ikke det er meget da jeg både skal betale feriepenge og pension selv ud af de 185,- eller ser jeg hent forkert på det ?

Han har massere at arbejde og han planlægger min arbejdsdag hverdag + giver fri bil med brændstof , reparationer mm. + plus mit værktøj og materialer så jeg skal ikke selv investere noget ud af de 185,- ?
Er det helt ved siden af det han tilbyder mig eller er det fair og i så fald hvad skal jeg gøre ? 😩
Mvh Mikkel

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 07:28

Hej Mikkel

Det lyder bestemt som en dårlig aftale for din side. 185 kr., er ikke meget, når du er selvstændig og selv får omkostninger.

Der er dog også det rent juridiske i det, som John "Cookie", måske senere vil præcisere nærmere. Men som jeg ser det, så ligner det der et ansættelsesforhold, og så skal der betales AM-bidrag, A-skat med mere, og man må ikke bare sende en regning hver 14 dag.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:31

Enig med Anders. 

Må ikke ligne et ansættelses forhold. Du er nødt til at have andre kunder. 

Derudover - kan man så lige tilføje - at med denne løsning kan han "fyre" dig på 1 sekundt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)