Hej, Jeg leder efter en revisor der A. Kan gå med fuldtid i mit projekt eller alternativt B. en der kan ligge 1-2 dage om ugen og vil investere i virksomheden. Hvis det er option B vil jeg gerne have at vedkommende investere i virksomheden så jeg er sikker på at vedkommende er committed. Det er en fordel men ikke et krav at man kender til e-conomic. Din rolle vil være at optimere på vores processer og lave business development. Business casen for virksomheden, Beancounting.dk, er at vi tager os af alt den besværlige administration for små og mellem store virksomheder.
Det gør alle de danske bogholdere/små revisionshuse også. Det der er den store forskel mellem dem og beancounting er
Teamet udover mig (+7 års erfaring fra treasury afdelinger) er Ferdinand Kjærulf (erfaren start up gut +8 erfaring som iværksætter), Hanne brandt (+40 års erfaring som bogholder). Derudover har vi ansat et par designere og udviklere. Du kan se Ferdinands og min linkedin profil her.
Hvis du synes projektet lyder interessant og har du den rette profil så send mig endelige en mail på mb@beancounting.dk eller ring på 28157074. Jeg vil meget gerne fortælle yderligere om/pitche ideen. Hilsen Michael Brandt |
Revisor med minimum 5 års erfaring søges til business development i nystartet outsourcing/bogføringsvirksomhed. (1 dag om ugen eller fuldtid)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)