Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor kan man lave sin egen fornuftige hjemmeside, til en lille pris?

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  www.finalhearts.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander .

ja det kan du faktisk ret nemt.

du kan lave en meget fornuftig hjemmeside med Wordpress, og det er nemt at gå til, også som normal bruger.

jeg lavede i sin tid et dansk Playstation 4 fan site, og det eneste det kostede var 120 kr om året for webhotel, og 69 kr om året for domænet.

resten var kun den tid man brugte på at sætte sig ind i det og lave hjemmesiden :-) 

spørg endelig hvis der er noget du vil vide

Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg vist ikke formuleret mig ordenligt, men jeg mente et sted hvor man kan designe sin egen webshop, til en fornuftig pris?? :)

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Fra  www.finalhearts.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh okay.

nu skrev du jo hjemmeside, derfor det svar.

jeg det er også muligt at lave en webshop med WorsPress sådan set ;-) men har ikke selv leget med de muligheder, men ved det er muligt og har set dem før 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Nu har du bevæget dig ind på et område, der nærmest er religiøst, for der er virkelig forskellige holdninger til, hvad der er godt og hvad der er skidt.

Hvis du skal have lavet det simpelt, hurtigt og nemt, og det samtidig er første gang, at du beskæftiger dig med hjemmesider, så vil jeg bruge wix.com. Det er klart det nemmeste at bruge som jeg ser det, men det har også en række begrænsninger, hvis du vil ud og gøre tingene anderledes end det, der er i deres skabeloner. Fordelen ved wix er, at det er nemt.

Prestashop og woocommerce er også gode muligheder, men det kommer altsammen an på, hvad du selv er til, hvor erfaren du er etc..

Mvh

Morten

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan klar anbefale jepras.com

Han er reel, nærværende, forstående, hurtig og billig.

Hilsen Tina

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kunne jeg dog glemme den! :-)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Vi kan lave en super shop til dig fra 1.999.-            Smid en PM hvis du vil se hvordan sådan en kan se ud og med hvilke funktioner.

Nyd, oplev vor service lige fra du får den nemme informations formular, til selve processen over til det endelige resultat og efterservice.

Ofte under 1/3 del af prisen af danske udviklere og mindst 30 % billigere end alle andre i Asien, men 100 % bedre.

                                                                  Vi sætter nye standarder for Prestashops

                                                                              Når godt skal være bedre

Mvh

Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)