Hej, Jeg beklager at der kommer endnu et indlæg om bogføring af Teller. Men jeg har ikke kunnet finde et indlæg som også dækker deres måneds abonnement. Men sagen er den at jeg i 2014 fik min indløsning aftale på min webshop. Teller løber forvirret rundt om sig selv og kan ikke forstå at virksomhederne skal have kvitteringer på penge der bliver trukket. Men altså har jeg efter at have klaget over telefonen fået en excel fil med mine posteringer. Her ser jeg så at 29. december har de trukket 14,42kr til måneds abonnement og igen 31. december. Grunden til jeg siger trukket er at de jeg efterfølgende i 2015 har fået betalinger via mastercard har de trukket hele den betaling til deres abonnement men hvordan bogføre jeg det? Jeg tænker om det skal bogføres som en faktura fra Teller selvom jeg som sådan ikke har fået en. Så kunne jeg oprette en konto til "tilgodehavender" hos nets og bogføre den fiktive faktura som betalt fra den konto. Må man det? Håber der er nogle der kan hjælpe mig. - Dennis |
Er der slet ingen der ved hvordan man bogføre Tellers abonnement når de bare trækker det af ens indtægter på mastercard?