Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - flere brugere?

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ladegaard Beck:

Det er fair nok. Det er bare lidt trist, at jeg har været med siden 2014 og altid har været glad for at bruge Dinero, men nu bliver rådet til at skifte til noget andet, bare fordi jeg ikke længere selv har tid til at rode helt så meget med regnskabet. I din mail i går omkring de nye priser kunne jeg se, at der var masser af fede nye features på vej, som jeg glæder mig rigtig meget til. Må jo bare håbe på, at de allerede er i nogle af de regnskabssystemer, som egner sig til virksomheder, hvor det ikke er ejerlederen, der sidder med regnskabet.

Efterhånden som vi vokser, skifter vores behov og vi må derfor overveje, hvad vi så gør. Men det har været fedt at bruge Dinero! Tak for et lækkert system som klart kan anbefales - til de helt små virksomheder :-)



Jeg forstår til fulde din frustration, men hvis vi følger med virksomhederne op i kompleksitet, gør vi det sværere for vores målgruppe, som er de små virksomheder.
I er måske der, hvor det giver mening at bruge en bogholder, som så kan bruge det værktøj vedkommende finder bedst.
Med andre ord, i er blevet store, tillykke med det :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)