Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med PBS??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Er der nogen der har erfaring med PBs når man skal have online betaling på sin hjemmeside??
 
Jeg har lejet webshop igennem Dandomain som jeg syntes virker meget proffesionelt.
 
Det gør PBS dog ikke!! Har sendt ansøgning m.m. til dem for snart 1 måned siden - og I dag opdager jeg så, at de ikke har gjort en hønsefis ved det!!
 
Træls træls og jeg talte med store bogstaver i telefonen..
 
Så er det har andre haft lignende oplevelser??
 
Er der evt. noget alternativ hvis de bliver ved med at være ugidelige??
 
Monopol er noget skidt så...
 
 
Stones  
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil modtage dankort er der ikke noget reelt alternativ. Der er firmaer som Ewire, men det vil klart begrænse din forretning hvis du ikke har dankort, visakort som minimum.

Min erfaring med dem (har oprettet en hel del indløsningsaftaler) er at du kommer længst med en yderst venlig holdning og tone over for dem. Vær sikker på at du kender ALLE deres krav, og at din side opfylder dem.

Hvis det er en hastesag, plejer jeg at ringe dagligt til dem - igen med en meget venlig tone - det plejer de at blive træt af og oprette det. Få evt en fast kontaktperson du ringer til dagligt.

Og ja, en mindre monopolistisk situation er at foretrække, men tror bestemt ikke det vil hjælpe dig at tale med ''store bogstaver''. Tænk fx på hvordan du selv vil reagere..
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en kort generel kommentar:

Jeg har ingen erfaring med PBS, men jeg oplever ofte den sløvhed, der er i de monopolvirksomheder vi har. Når jeg skal have noget gjort sådanne steder, vurderer jeg, hvor længe, det max. burde tage. Derefter ringer jeg konstant - og gerne med en rimelig tone. Efter et par dage går jeg et skridt op i organisationen og gør det ca. hver anden gang, jeg skal kontakte dem. Det plejer at give pote.
Med det er altid bedst at få fat i navne og forstyrre de samme - så de gerne føler det lidt som en hetz, hvis de ikke kan finde ud af at gøre deres arbejde.
 
Jeg har i øjeblikket en sag med PostDanmarks pakkelevering, jeg har haft mange problemer med. Det afstedkom at jeg fik en sær-levering af en pakke - jeg var overrasket.
 
Jeg mener godt at vi med de gebyrer, vi skal betale i tide og mest utide, godt kan forlange at de organisationer tager deres kunder lidt alvorligt.
 
 
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
hmm, har jeg været meget heldig når min aftale dumpede ind gennem brevsprækken 3 dage efter min ansøgning? Og der var ikke bestilt hasteoprettelse.
Jeg må indrømme at jeg var overrasket over den hurtige behandling.


 

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

hvis du ikke nødvendigvis har brug for dankort, kan du gøre brug af enten paypal eller Google''s checkout. Har god erfaring med sidstnævnte, de har rigtig mange muligheder, og man behøver BESTEMT ikke at være en ægte Karl Koder for at få det til at du :-)


//Søren

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
efterfølgende har jeg nu også hørt at det kan trække i langdrag når man søger til netbutik. De bruger mere tid på kreditvurdering.

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lavede engang en webshop til en virksomhed som netop skulle i gang med at handle på nettet.

Virksomheden var en enkeltmandsvirksomhed, hvor PBS var meget skeptiske overfor at give vedkommende en indløsningsaftale. Det er jo fordi kundens bank, og sidste ende PBS der skal punge ud hvis der bliver problemer - og de vil jo gerne kunne hente sine penge et sted ;-)

Ejeren af denne lille virksomhed indsatte 50.000kr på en konto med en klausul på, og så var PBS pludselig klar :-)

Men dette er sig ikke gældende hvis man bruger udenlandske betalingsgateways som fx PayPal eller Google CheckOut - dog ta''r de ikke mod Dankort. Men har de fleste ikke efterhånden VISA/Dankort?

//Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)