Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark > kunder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu må I ikke klantre mig for hurtigt, men jeg er simpelthen gået kold i forhold til Post Danmark. Jeg har nogle varer som jeg snart skal sælge, men hvordan gør jeg det bedst?
Skal det gøres på den hårde måde, hvor jeg simpelthen er nød til at cykle ned til det lokale posthus, eller kan man igennem længere tid købe sig ind hos Post Danmark? Altså hvor de simpelthen henter pakkerne hos en?
Jeg håber I lige vil give jer tid til at give et kort svar.

Med venlig hilsen
Lasse 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

De her spørgsmål er sgu sjove. Hvorfor ringer du ikke til... ja, Post Danmark og spørger dem?

Men du kan da få et svar som du måske kan bruge. 

Du kan få en aftale med Post DK hvis du garanterer at du sender mere end 250 pakker om året (tror jeg det er) og de tager et gebyr for at hente dem hos dig. Jeg mener at deres standardpris er 180 kr per afhentning men det kan sikkert være til forhandling alt efter antal pakker.

Men ring da og snak med dem. Det er både hurtigere og meeeeget lettere at få de korrekte oplysninger :D

God aften

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Fra  SoMore Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Hvis dit lager, du sender fra, ligger i Hovedstadsregionen kan du få en aftale med os, hvor vi afhenter dine pakker og afleverer dem hos PostDK eller GLS. Det koster kun kr 59.- pr afhentning og der gives op til 20% rabat pr afhentning hvis du skriver kontrakt i længere tid. Skriv gerne til mig på rasmus@somore.dk eller ring på 31324481. 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg tror det er en god ide at gøre op med dig selv hvor meget du forventer at skulle sende med PostDK - en indleveirngsaftale er forholdsvis dyr - dog er den baseret på din volume af pakker, men 10.000 årligt for daglig afhentning skal du nok regne med som minumum.

Der er flere der tilbyder afhentning med GLS billigere.

Det bedste råd vil være at starte op med f.eks pakkelabels.dk eller få en aftale ved postDK og så selv aflevere pakkerne på det nærmeste indleveringscenter eller posthus i starten hvis du har mulighed for det og så få en afhentningaftale når din tid er mere "værd" end det en afhentningsaftale koster årligt.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)