Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene 2000 kr så hurtigt som muligt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 21. Aug 25
Indlæg ialt: 12
Fra  movani.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Avisrute/reklame er altid en mulighed :-) 

Tilmeldt 27. Nov 25
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:03
En gammel tråd, men tænkte den kan gi motivation til andre unge i fremtiden. Vil næsten mene du kan sælge hvad som helst hvis du går dør til dør. Bag en masse varme boller eller franskbrød og gå rund til dine naboer søndag morgen og hør om nogen vil købe lidt friskbagte boller eller franksbrød. Tror du vil blive overrasket over hva du kan sælge hvis du først begynder at faktisk prøve.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12953
Skrevet kl. 13:06

Melissaa:
vad som helst hvis du går dør til dør. Bag en masse varme boller eller franskbrød

Det er da vist på ingen måde lovligt af sælge fødevare på den måde.  Er dørsalg overhoved lovligt?

Tilmeldt 27. Nov 25
Skrevet kl. 11:00
Ravn:

Melissaa:
vad som helst hvis du går dør til dør. Bag en masse varme boller eller franskbrød

Det er da vist på ingen måde lovligt af sælge fødevare på den måde.  Er dørsalg overhoved lovligt?

Du har ret. Det er ikke lovligt. Jeg er gammel, og vokset op i en verden hvor den slags var normalt og lovligt. Det var egentlig ikke ment som en forretnings ide, men som motivation. Min point var at hvis du begynder at handle i stedet for at tænke, vil du blive overrasket over resultatet. løft telefonen og ring, eller gå til en virksomhed og bank på døren.
Tilmeldt 27. Nov 25
Skrevet kl. 11:03
Jannec:

Avisrute/reklame er altid en mulighed :-) 

Eksisterer det fortsatt? Lyder som om jeg ikke er den eneste her som er blevet lidt gammel.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46728
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34

Ja jeg kan da roligt sige at jeg får både lokalaviser og reklamer ind flere gange om ugen

vh jh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)