Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pædagogen her- hjælp !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften understreger er jeg udd pædagog og er helt ny i denne verden.

Jeg ved jeg har fået en god ide.

I følge Teknologisk institut, er det man ville kalde en behovserkendelse. 

Hvordan kommer jeg videre ?

kontakter jeg de firmaer der er indvoldveret(da jeg ingen kapital har) ell ?

Det handler i store træk om en app der vil kunne hjælpe folk med at udnytte tiden bedre i hverdagen. Den ville kunne bruges over hele verden.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:50

Hejsa Christine

Så længe du kun har en idé, så har ud ikke ret meget, og det bliver nok svært at få et firma med på vognen - så du kommer nok til at skulle finde pengene selv.

Hvis det er en almindelig app du skal bruge, skal du nok regne med at skulle ud og finde Ca 50.000.- kr, dertil kommer så at der nok skal bruges noget på markedsføring.

Beløb i den størrelse bliver ofte fundet gennem 3F(det betyder i denne sammenhæng ikke fagforeningen, men "Friends", "Fools" and "Family"), du kan jo også snakke med banken eller finde et andet sted a låne. 

Du kan selvfølgelig også prøve at finde en herinde der vil indgå i en 50/50 ordning, som så vil bygge app'en for dig mod at få en andel af overskuddet. Den slags får du nok ikke nogle af de dygtige udviklere med på, vi kan jo ikke betale vores lån med løfter til banken om en mulig fremtidig gevinst Wink - og "end-of-the-day" kommer du måske stadig til at betale en, for at komme ind og få rydde op i koden efterfølgende, for at få den til at virke efterfølgende.

Men det allerførste du skal have gjort inden du går videre er, at du skal have gjort dig nogle overvejelser om hvem dit marked er - og her skal du være så præcis som mulig, så en app der er målrettet "Hele verden" har megen lille chance for succes - nu mere præcis og målrettet du kan definere din målgruppe, nu større chance for succes har du. 

Du skal også gøre op med dig selv hvad dit personlige mål er, hvis det er at blive mange millionær er det måske lettere at flytte til Helsingør og begynde at spille Euro-lotto Wink - men det betyder jo ikke at du ikke kan bygge en fornuftig forretning op om din app. Men gør op med dig selv hvorfor du vil bygge en app, skriv din målsætning ned, og del den med andre - det øger din chance for succes.

Når du så har gjort det, så gå igang med at "tegne" og beskrive din app, bare på et par stykker A4 papir først - det kan du så altid, når og hvis du når der til, tage med til den app udvikler du ender med at arbejde sammen med, det vil være et godt udgangspunkt.

//Morten

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:44

Hej Morten
Tak for dit svar.
Jeg har gjort mig mange overvejelser omkring det her projekt og har også søgt meget på nettet.
Fundet NBA, opskrifter på foretningsplaner, kontakt til mit netværk, tegnet osv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)