Klippet fra VidsteDuDet.dk: "Hvis din nabo håner dig, fordi din firhjulstrækker aldrig ser ud, som om den bliver brugt som en firhjulstrækker, kan du nu få Spray-On-Mud. Det er ganske simpelt mudder på dåse, så din bil ser beskidt og brugt ud."
Og så et link til jer 4x4-ejere som er interesserede: www.sprayonmud.com
Total grineren
mvh Carsten
|
Hjælp til 4x4-ejere :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Jeg har faktisk opfundet et innovativt produkt der gør præcis det samme som Spray-On-Mud. Bare meget mere effektivt, til gengæld er det også lidt dyrere, jeg kalder det ''mose i skov''. For 499 kr. kan du få lov til at køre rundt i ''mose i skov'' i 45 minutter - men så garanterer jeg til gengæld også at din 4x4 bliver så møgbeskidt at ingen er i tvivl om at det er en ægte firhjulstrækker..
Min nyeste opfindelse er tillægsprodukt til ''mose i skov''. Jeg kalder det ''forhammer møder bagskærm''. For 299 kr. vil jeg lade min forhammer møde din bagskærm med en kraft så det ser ud som om du har bakket ind i en meget stor canadisk fyr (altså træ).
I øjeblikket kører jeg amino-rabat på ''mose i skov'' og ''forhammer møder bagskærm'' - indtil 1. maj kan I få begge disse unikke produkter til kun 598 kr... Efter 1. maj tørrer mosen ud, så til den tid er der ikke meget spas ved det. Slå til nu, før naboen!!
..tror bare jeg skal gå i seng, det her fører ikke til noget godt...... |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)