Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studieportal koncept!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ville lige høre, om der var nogle af jer, der havde oplevet eller set nogle tema'er/themes lignende studieportal konceptet -

Altså et theme, hvor det er muligt at uploade sine filer fra sine egen bruger, og dermed hente andre filer fra andre brugere af?

Vh. Simon

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:32

Start du din egen eller skal du bare bruge en gratis?

http://opgaver.com/site/index.php

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Skrevet kl. 23:34

Jeg vil gerne starte min egen hjemmeside, hvor jeg måske kunne være heldig og finde et theme, der ville være passende?

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor god er du til at kode?

Jeg har et ide til en hjemmeside som vil gøre dig millionær 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:10

Hejsa Simon

Du kan helt sikkert finde nogle temaer der kommer tæt på hvad du er efter - hvis du f.eks snakker wordpress kan du søge her eller her  

Men hvis det er noget du vil gøre for "alvor" vil jeg anbefale dig at finde en webdesigner / webudvikler. Det behøves ikke at koste en "bondegård", til gengæld vil du kunne få et ordentligt look-and-feel, der får din løsning til at fremstå lækker og professional.

Sådanne kan du finde herinde på Amino freelancer, eller hvis det skal være billigere kan du prøve at gå offshore og finde en på f.eks elance.com, hvis du vælger det sidste så læs lige den her først: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/ 

//Morten

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Skrevet kl. 13:45

Du kan kontakte mig privat på simonsejerhansen@gmail.com

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Skrevet kl. 13:47

Hej Morten

Jeg kender allerede godt til wordpresstheme hjemmesider, men problemet er, at finde det specifikke theme, der ville kunne dække konceptet?

Har du umiddelbart nogle keywords, du tænker kunne dække området?

Men ellers må jeg søge en webudvikler til at udvikle projektet?

// Simon

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:35

Hejsa

Jeg ved godt at det er svært at søge på disse sider, eller rettere, svært er det jo ikke, men det er ikke sådan lige til at finde de rigtige søge-ord Wink 

Det du skal gå efter er et tema der er meget fleksibelt, og så skal du få en webudvikler til at sætte det op/justerer det til således at det passer til dit behov.

Start med at prøve at "tegne" de sider og den funktionalitet du skal bruge, evt bare på nogle stykker A4 papir, dem kan du så skanne ind og sende til webdesigneren, på baggrund af det kan han finde et tema, og lave et fedt design til din side.

//Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)