Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 år jeg vil gerne starte min "virksomhed" Med HVAD?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en dreng på 17 år. Jeg kan egentlig ikke lide at have en chef, der nærmest er lige på hælene af mig, hvor jeg egentlig ikke har nogen autoritet på en måde. Hvor min frihed på en måde er indskrænket. 

Jeg vil gerne være mig selv. Nu tror I måske, at jeg vil starte en kæmpe virksomhed op, men det vil jeg ikke. Jeg går bare efter at tjene mine egne penge på en nem og kreativ måde.

Jeg har tænkt at sælge nogle genbrugsvarer billigt på nettet og derfor tjene lidt på det. (Det er sådan noget jeg tænker på). En fritidsvirksomhed, hvis man kan kalde det det.

Jeg håber I har nogle forslag til, hvad jeg skal gå efter - eller hvad jeg måske skal tænke på.

Hilsen A.F

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47171
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:42

start med at sætte fart i at blive 18 som er mindste krav for at optræde som virksomhed - eller søg dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

find så ud af hvad du vil sælge - genbrug - hvad slags - det kan ingen svare på, for var noget meget bedre end andet, var det allerede taget

Sæt dig ind i hvad der skal til for at starte virksomhed - uanset fritid eller ikke - det er i princip samme sag - kun er der skattebagdel hvis du ikke driver det erhvervsmæssigt men regler er de samme - start evt her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

god vind med planen. den med at være 17 og ikke ha lyst til en chef der bestemmer deler du nok kun med ca 90% af alle lige der Wink

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du vil gerne starte virksomhed op ''men hvad?'' spørg du? Det ved jeg da ikke. Det ved nogle andre heller ikke. Det er nemlig DIG der skal finde ud af hvilken virksomhed du vil starte op, og DIG der ved hvad du interessere dig for. Men husk en ting som jeg selv har lært og som er meget vigtigt. Lad vær med at kopiere et koncept som nogle andre har brugt mange flere år en dig i forvejen på at arbejde med og som har mange millioner at lege med, end du har. Så lad f.eks vær med at sælge iPhone covers eller modetøj, lave en blog om noget som der findes 1000 af i forvejen eller lave en hjemmeside med fodbold-nyheder m.m. Du skal finde noget nyt, unikt og moderne!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:37

Du nævner selv genbrugsvarer. Det er en spændende ide, hvad med lækkert genbrugstøj fra usa? Skab en lækker vinkel på din forretning, som gør dig anderledes fra de store etablerede smartguy, quint osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)