Jeg er i gang med at køre noget som hedder: Tjen mellem 200-500,- på en indbetaling på 100,- Dette kunne eksempelvis være hos Spilnu, hvor du igennem mit banner på min side Momex klikker, hvor du bliver ført ind til siden. Du skal blot registrere dig og lave en indbetaling på 100,- Derved tjener du 400,- igennem os, og du har derved fået dine 100,- tilbage + 300,- som tak for hjælp. I kan se det hele her Momex - Bemærk: Læs mere virker pt. kun på Spilnu reklame. (Øverste) Ellers kan du gå længere ned på siden og læse betalingsbetingelser. Kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om det og om det er noget som i kunne benytte? Kom også gerne med jeres mening omkring opsætning, tekst m.m. :) Det hele er sat op, så du kan i princippet komme i gang nu med at tjene penge. Bare være sikker på at du får læst det hele grundigt. Alt hvad du skal vide står i betalingsbetingelser. |
Hej Momex
Håber du har en speciel aftale med Euroads/Spilnu, der står nemlig tydeligt i betingelserne for Spilnu kampagnen: "Cashback/reward: Ikke tilladt "
Tror du bliver meget upopulær hvis de opdager du alligevel tilbyder en belønning.