Hej Amino Jeg er faldet over et koncept, som virker rigtig solidt og som om der er et marked for. Herefter har jeg tænkt videre, og jeg er sikker på at konceptet kan optimeres med nogle små tweaks - MEN eftersom hjemmesiden er bygget enkelt op og fungerer til formålet (trods de små mangler) vil jeg gerne vide, hvor meget jeg må kopiere? Må jeg tage wordpress skabelonen og selv fylde det med tekst, eller finde en skabelon der ligner deres rigtig meget og selv bygge den op? Jeg mener det er jo samme koncept (som vel ikke er ulovligt at kopiere), så langt hen ad vejen vil det være samme tekst, design og priser mv. Mvh. Steffen |
Hejsa Steffen
Lad være med at kopiere helt og aldeles.
Byg i stedet din egen hjemmeside op over konceptet, men med eget Design, tekst, billeder priser osv - tag evt fat i en webdesigner, vis ham bare den eksisterende side og fortæl ham så, at du vil have din egen løsning og med de tweaks og forbedringer du mener der skal til.
Du kan jo også i den forbindelse overveje om du skal have samme målgruppe som den oprindelige, måske kan du adskille dig lidt ved at målrette din side mod et lidt andet publikum ?
//Morten