Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO gennemgang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

I anledning af mit nystartede bureau ehook.dk, kunne jeg godt tænke mig nogle flere referencer og projekter.

Derfor tilbyder jeg at lave en gratis SEO gennemgang af dit site, webshop eller andet hvor jeg vil komme med et par anbefalinger på, hvad du (også) bør få styr på.

Der er mest tale om teknisk onpage (Internt) seo, hvor du vil få en ca 2-3 siders rapport, hvor du derefter kan implementere mine råd. Derudover vil jeg også rent generelt komme ind på søgeordsplaceringer, din sides status, website, brugervenlighed mm. så du har mere at forholde dig til.

Det kommer som udgangspunkt an på dit site.

Rapporten er som nævnt 100% gratis, så det er helt ok hvis du ikke har brug for mere hjælp efter dette.

Jeg vil naturligvis gøre mit for at rapporten og samarbejdet lever op til dine forventninger!

Krav?
Der er ikke som sådan nogle vilde krav fra min side. Det er dog en fordel hvis du har været i gang i længere tid og ønsker at tage det næste skridt mht til trafik, konverteringer osv.

Det vil være en vurderingssag fra case til case.

Skulle du have lyst til denne rapport og vil du høre mere kan du skrive en besked i indbakken eller maile til info@ehook.dk!

Mvh
Joseph

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så er der udarbejdet en del rapporter. Der er stadig plads til flere!

Tjek ovenstående for info og tag evt kontakt :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Kører tilbuddet en uge mere, så det med at slå til :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en mail :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joseph.

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh.

Jeppe

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

En del har skrevet og jeg skal nok få svaret alle så hurtigt som muligt :)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)