Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan se der er nogle der har lavet det samme som jeg havde tænkt mig . Men er det lovligt at lave noget tilsvarende? Fordi mener selv det kan laves meget bedre end de har gjort

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:54

Ja, med mindre det er noget "fysisk et eller andet" som der er patent på, (og det er vi jo nok ikke ude i her) - Så er det helt ok, det er det vi kalder konkurrence, og så længe det er andre end mig du konkurrerer med  er det helt ok Wink

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13

Hej Daniel,

Uden at kende til dit koncept, er det jo ikke til at vide, hvad det reelt set vil koste at lave. Men det lyder som om du har undersøgt prisen for at komme i gang.

Hvis jeg var dig ville jeg afprøve konceptet på så mange i din omgangskreds som muligt. Og høre hvad de siger. Få feedback på idé, pris, osv.

Lav en helt simpel forretningsplan der viser om du kan tjene penge på din idé. Og hvad der som minimum skal til for at du kan få din investering hjem.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:41

Ja men sådan et forum kan jeg ikke rigtig tjene penge på. Kun på reklamer, fordi hvis de skal betale for forummet, kan de lige så godt lave en gruppe på Facebook. Syntes det er svært at fortælle ideen til nogen fordi er så bange for der er nogle der stjæler ideen :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 09:58

Hejsa Daniel

daniel søgaard :
Syntes det er svært at fortælle ideen til nogen fordi er så bange for der er nogle der stjæler ideen :

Det skal du ikke være - vi har alle masser af ideer og vi realiserer kun en brøkdel af dem, dertil kommer at det kun er de "dumme" der vil stjæle den på ide-stadiet, derimod når du først er live, så kan vi jo lære af alle dine fejl også "stjæle" den der Wink

daniel søgaard :
Ja men sådan et forum kan jeg ikke rigtig tjene penge på. Kun på reklamer, fordi hvis de skal betale for forummet, kan de lige så godt lave en gruppe på Facebook

Hvis din forretningsmodel bygger på reklame indtægter fra forummet ville jeg være forsigtig - det er der nødvendigvis ikke så mange penge i - det betyder ikke at det ikke kan lade sig gøre, men det er min erfaring at reklamer eller affiliate er et marked hvor man skal være ret stærk på SEO, optimering osv osv for at få succes.

//Morten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)