Det sidste års tid eller to har jeg gået med tanken om at starte noget selv, og her de sidste par måneder har jeg leget lidt med et par idéer som jeg virkelig tror på kunne blive til succes. Men jeg er ny herinde, og jeg mangler virkelig hjælp til at komme i den rigtige retning så alle i kære aminoer, jeg håber i kan hjælpe mig lidt her.
Jeg vil meget gerne kontakte jer gennem en privat besked så jeg kan fortælle lidt om mine idéer og tanker jeg har omkring dette.
Jeg sætter stort pris på jeres hjælp og ønsker en god dag til jer allesammen :)
Skriv dine idéer her i tråden - så får du meget bedre og bredere feedback. Ideerne i sig selv er alligevel værdiløse - hele værdien ligger i eksekveringen.
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Tak for dit svar. Jeg er helt med på at man også selv skal lægge lidt på bordet hvis man gerne vil have god feedback tilbage.
Første produkt er indenfor møbel branchen, eller nærmere sagt tæpper. Noget som er super moderne, slidestærkt, nemt at vedligeholde og ja kun fantasien sætter grænser her (vil meget gerne forklare produkt detaljerne i en privat besked). Vi snakker om et produkt der kan blive success på globalt plan!
Andet produkt er indenfor rengørings branchen som jeg mener også vil være et kæmpe hit. Produktet kan erstatte noget (mange finder dette produkt som noget upraktisk og umoderne) som alle hjem på globalt plan bruger og igen så vil jeg meget gerne komme i detaljer i en privat besked.
Jeg søger efter en investor/business partner til dette så vi kan få de ideér bygget til virkelighed.
Mit råd til dig er som det allerførste kun at fokuserer på én af ideerne, det at starte op er ikke en lille øvelse, skal du have succes er det vigtigt at du afgrænser dig.
Dernæst skal du tage fat i dit lokale Væksthus, de har folk ansat til at hjælpe sådan nogle som dig - hvis det er en "opfindelse" du har kan du også prøve at tage et kig på opfind.nu - de er også sat i verden for at hjælpe