Kort om mig... Jeg er en mand på 45 år der bor på Sjælland med min familie på 6. Til daglig arbejder jeg med at sælge Special møbler i en møbelkæde på Sjælland, mit personlige salg var et godt stykke over 4 mil ekls.moms sidste år.( har beviser ) Grunden for at jeg nu gerne vil blive selvstændig ligger i at jeg er Træt af at andre spinder guld på mig hele tiden, og den virksomhed jeg sælger for, vil ikke give mig mere i løn..( for kun under 20 nu ) så nu er det min tur til at få noget tilbage igen. !!!! min plan for virksomheden er gennemtænkt helt i bund, men jeg har ingen kapital til at føre denne plan ud i virkeligheden og det for jeg nok heller ikke i fremtiden Jeg har haft over 5 virksomheder siden jeg har været 18 år... den største har været www.frugtkasser.dk men, det har desværre kostet mig rigtig mange penge gennem tiden,så derfor kan jeg ikke føre denne plan ud som jeg har nu, og nej min bank vil heller ikke hjælpe. så hvorfor hoppe på denne her tænker i nok... jo, nu skal i høre her... 1/ jeg har bevist, samt HAR beviser for at jeg kan sælge disse sofaer 2/ jeg tager ikke p.. på jer, når jeg fortæller jer, at der er et meget stort marked for disse møbler 3/jeg har beviser/arkiv for hvor disse kan sælges 4/jeg har masser af kontakter, med fabrikker/vognmænd der står klar 5/kunderne køre meget langt for at købe disse møbler 6/sidste års oms. var +10mil i disse møbler ...så der er penge i dem !! det eneste der mangler er DIG/flere der har kapital til dette project her til sidst (for alle der ikke har/haft virksomhed før).. vil jeg gerne gøre opmærksom på at jeg ikke lover guld og høj levestandard det første år ( kræver nok også et bi-job ved siden af dette) men jeg har meget meget klare beviser for, at det bare kræver reklame de rigtige områder her på Sjælland (som jeg også ved ) for at det giver en masse igen, vil du/i høre mere må i skrive til... mobelimporten@yahoo.com ps.. nej dette er ingen fup mail og nej, jeg prøver ikke at lokke dig til at sende dig kontonummer mm. |
Hej Møbelimportør
Jeg vil råde dig til at lave en forretningsplan. Den kan både hjælpe dig til at strukturere dine fremtidige planer, men det vil også være en kæmpe hjælp i din søgen efter investorer.
Jeg skriver dette da jeg læser at det ikke er småpenge der skal investeres. Altså så har en kommende investor også behov for noget dokumentation for - og en nærmere plan for succes - før de smider penge efter dig.
Et anonymt indlæg på Amino fyldt med fejl er desværre ikke nok.
Held og lykke - det er et langt sejl træk at blive selvstændig, men det værd for personer med det rette drive
Hilsen Morten