Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Genial App!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hvad jeg selv vil betegne som en genial app...  (den findes ikke) Den er nem, og meget brugervenlig(tror jeg, men med den rigtige hjælp). den er ikke udviklet, det kan jeg ikke....   så det jeg søger/spørger om, Hvem spørger jeg om hjælp??  Vil jo ikke give ideen væk (den er til Google, og jeg mener google).  Men jo det er jo nok nemt at sige man har en god ide.....  Men mener jeg har fundet "det gyldne æg", mangler bare råd/rådgivning/hjælp....   jeg har alt på papir... men er ikke selv god til IT/programmering.

Hvis jeg selv skal sige det... så bliver det hurtigt en konkurrent til intergram!

Mvh.
Fan

Ps. Nogle af elementerne, kan være beskyttet af ophavsrettigheder...  hvordan tjekker man det??

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:55

Spørgsmålet er om du er klar til at betale for rådgivning/hjælp/programmering. I så fald er jeg sikker på at der er masser af dygtige folk herinde, som kan hjælpe dig.

Der er nærmest intet konkret i dit indlæg, så enten skal du udpensle lidt mere præcis hvad det drejer sig om eller alternativt hvad du kan tilbyde dem der hjælper dig.

Udfra dit indlæg alene som det står nu uden nogen konkrete informationer, er det ret svært at give dig nogen som helst form for feedback.

Tilmeldt 14. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:11

Det ved jeg godt...  men er jo ikke meget for at sige for meget...  den er som sagt meget enkelt.....   og ja vis jeg selv havde pengene, så var jeg klar til at betale, og dem har jeg ikke :(  så søger partner/investor...  men også simple rådgivning (herunder, hvordan man beskytter sin ide), det hjælper jo ikke at man tager ud og præsenterer den...  for så at få nej, og den er kopieret dagen efter...

Og ja, det kan da være, at selv om jeg syntes at den er genial...  så er den det ikke...   men er ret sikker i min sag :)

Og nej der kom måske ikke lige noget mere konkret i dette svar...   men mig er jo vel sig selv nærmest :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første finder du aldrig en investor ved at holde kortene så tæt på kroppen. Glem det.

For det andet er frygten for at andre stjæler din idé, et af de dårligste udgangspunkter for at komme videre. Lad være med at være så bange for det. Ikke fordi, at du behøver at fortælle om den på et åbent forum, men du er nødt til at dele den med mennesker, for at komme igang.

Leder du efter en partner? Så finder du ikke personen på et forum, uden at fortælle noget som helst om idéen. Uanset hvad, er du nødt til at åbne dig overfor en eller flere, og det skal du skam ikke være bange for. Der er mange der har samme idé som dig lige nu - tro mig.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)