Har hvad jeg selv vil betegne som en genial app... (den findes ikke) Den er nem, og meget brugervenlig(tror jeg, men med den rigtige hjælp). den er ikke udviklet, det kan jeg ikke.... så det jeg søger/spørger om, Hvem spørger jeg om hjælp?? Vil jo ikke give ideen væk (den er til Google, og jeg mener google). Men jo det er jo nok nemt at sige man har en god ide..... Men mener jeg har fundet "det gyldne æg", mangler bare råd/rådgivning/hjælp.... jeg har alt på papir... men er ikke selv god til IT/programmering. Hvis jeg selv skal sige det... så bliver det hurtigt en konkurrent til intergram! Mvh. Ps. Nogle af elementerne, kan være beskyttet af ophavsrettigheder... hvordan tjekker man det??
|
Spørgsmålet er om du er klar til at betale for rådgivning/hjælp/programmering. I så fald er jeg sikker på at der er masser af dygtige folk herinde, som kan hjælpe dig.
Der er nærmest intet konkret i dit indlæg, så enten skal du udpensle lidt mere præcis hvad det drejer sig om eller alternativt hvad du kan tilbyde dem der hjælper dig.
Udfra dit indlæg alene som det står nu uden nogen konkrete informationer, er det ret svært at give dig nogen som helst form for feedback.