Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for håndværkere og servicevirksomheder.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg søger dig - dig, der driver en lille eller mellemstor virksomhed der beskæftiger sig med alle typer håndværk, entrepenør, montage, rengøring og praktisk orienterede opgaver.

Jeg går og mangler en networkingmulighed inden for dette - der findes et utal af grupper for iværksættere, men der er meget få håndværkere repræsenteret.

Idéen er at få oprettet et netværkFacebook eller lignende hvori vi sparrer og freelancer opgaver til hinanden og jeg har behov for et par stykker der kan se lyset i idéen. Det skal ikke være betalt, det skal blot være en Facebookgruppe, helt gratis - men fællesmålet skal være at 2 + 2 giver 5. Ønsker du helt almindeligt at deltage som medlem, hører jeg også gerne fra dig.

Dette er en langsigtet plan og styrken stiger eksponentielt med tilstrømningen af medlemmer i gruppen. Vi starter fra 0, men jeg mener at der er potentiale for os i det.

Selv er jeg geografisk placeret i trekantsområdet, men jeg ser muligheden for at det kan være for alle.

Lad mig høre fra dig hvis du ser lyset og har lyst til at være med!

Mvh.

Michael

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Dette lyder som en rigtig god idé, har selv leget med den tanke, så vi er med.
Mvh.

Gert 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen..

Ib og Cool Tech: Det lyder rigtig godt. Hvordan finder jeg Jer på Facebook? - det ville måske være noget for Jer at være med til at "konceptudvikle" og være med til at forestå administrationen af Facebookgruppen?

Jeg tænker at det starter der. Så må vi se på hen ad vejen om der er belæg for at udvide med en hjemmeside. Men et springende punkt for mig er, at det skal blive ved med at være gratis, da jeg ikke kan lide konceptet med købt arbejde. Det er også vigtigt for mig at det bliver et reelt netværk i gammeldags forstand; altså ikke kun benhård forretning, men almindelig sparring omkring udfordringer man støder på samt hjælp til hinanden med konkrete opgaver. En idé er også at man får kontakt til andre typer håndværkere, som man kan arbejde sammen med om en enterprise eller lign. Men det kan vi altid snakke nærmere omkring.

Erjegher: Tak, men ellers tak :) Jeg ønsker at være med til at fremdyrke et andet type netværk..

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ok Mihael og Ib

Send en mail på inf@cool-led.pl, så vil jeg godt starte en facebook side.

Mail indholdene : facebook navn, idéer til indenhold.

Resten kan vi tage på facebook

God aften

Gert 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib og Michael.

Jeg har oprettet en facebookside den ligger her: https://www.facebook.com/nfhos. 

Den er kun oprettet, men hvis i går ind og tilmelder jer vil jeg sørge for at i bliver administrator, så vi i fællesskab kan udvikle den, alle andre er selvfølgelig velkommen 

Mvh.

Gert

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det lyder super spændende. Jeg dog selv boende i Aalborg, men hvis det primært bliver på Facebook, så er jeg helt sikkert frisk. Og skulle det komme møder, så er der heldigvis motorvej man kan køre på Smile

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib, Michael og Thomas.

Som jeg skrev tidligere, jeg har oprettet en facebookside netop til dette formål. har oprettet den fordi i skrev her at det var en god idé, men i må meget gerne hjælpe med at udvikle den, så derfor send mig en mail, så jeg kan gøre nogen af jer til administrator, det vil gøre det hele lidt nemmere.

Facebooksiden har jeg valgt at kalde "Netværk for håndværkere og selvstændige servicevirksomheder"

Den er her : www.facebook.com/nfhos 

Min mail adresse er info@cool-led.pl

Mvh
Gert 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)