Hej Efter at have fulgt med herinde et stykke tid har jeg nu valgt at komme på banen selv. Jeg har en god ide til en app, som jeg ser et stort potentiale i. Den handler om hvordan kunden og den rigtige håndværker finder hinanden. Så tænker du" - Jaja det er set før" - Men nej. Ikke min ide. Efter at have kigget på markedet må, jeg sige jeg har en ide der ikke er set før. Jeg kan ikke skrive præcis her, hvordan det skal foregå med app'en. Det er klart. Men her kommer hvordan det skal kunne betale sig i den lange ende: - Den skal være reklamefri. Kunden skal ikke betale. Det koster det enkelte håndværkerfirma 10 kroner om måneden at være medlem. Efter en prøvetid på 1-2 måneder. - Meningen er selvfølgelig, det skal kunne skaffe arbejde nok, til at det er en god forretning for alle parter. - Men det har jeg ideen, til at det er. Jeg mangler en partner der kan programmere. Jeg er ikke selv så meget inde i IT, men jeg har selv kapital og ideerne. Mit navn er Brian. Jeg er 24 år og er selv håndværker. |
Mange af jer tænker håndværkere er gamle. Men jeg ved af erfaring mange folk i 20'erne bliver selvstændige nu. - Der vil blive et marked for min app. Vi er derude nu hvor folk ikke længere griber telefonbogen mere.
Så kontakt mig her på debatten eller i min indbakke. Håber at høre fra dig.
M.v.h.. Brian