Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller det færdige?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg sidder her og skal igang med min webshop, men hvor skal jeg få webshoppen fra? Er det bedst at "bygge den selv" med woocommerce/wordpress eller skal jeg ud og købe mig til et lækkert færdigt resultat? Jeg er sådan set bare i tvivl om hvad der bedst kan betale sig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:54

Hvis du har mod på det kan du sagtens klare det selv for under 1000 kr. også har du et fedt premium theme og domæne. Der er også gratis themes derude som også er gode :)

Har du budget til det, er jeg sikker på du kan finde nogle her på amino der kan gøre det for dig for under/omkring 5.000 kr, bare husk at få vist nogle referencer, så du ved det vedkomne laver, det virker..

Jeg synes selv i starten det var sjovt at rode med, men nogle ting kræver at man kan lidt kode en gang imellem.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Skrevet kl. 15:21

Man kan vel google sig til det med koder, eller er det alt for besværligt?

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:31

Lasse SS:

Man kan vel google sig til det med koder, eller er det alt for besværligt?

SAGTENS! og hvis ikke det går, så er vi her og kan hjælpe med en del småting jo :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:02

Hejsa Lasse

Jeg vil anbefale dig at få det lavet professionelt fra starten, det giver det bedste resultat, og behøver ikke at koste en "bondegård" - Prøv evt at slå opgaven op på Amino freelancer, jeg er sikker på at du vil få mange gode tilbud.

//Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Skrevet kl. 22:19

Jeg ser på det Tolga, og tak for dine svar!

Morten:

Hvis jeg nu downloader et theme, så burde det vel hurtigt kunne se professionelt ud, eller hvad? Hvis jeg så vælger at købe et, er prisen så på 5.000,- eller 2.000,-? 

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:17

Jeg har selv stået i samme situration, og jeg gav mig i kast med at gøre det selv. Det er klart at havde jeg pengene havde jeg nok betalt mig til det, da der er nogle bump på vejen, når man gør det selv og er helt ny i det som mig. Men jeg synes også det er fedt at lære det selv, så giv det en chance er helt sikkert mit forslag. Med mindre du har travlt med at komme igang ;-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:22

Hejsa Lasse

Jeg har set folk herinde der tilbyder hjemmesider, bygget over wordpress med et theme som de tilpasser for under 10.000, hvis du går offshore kan du få det billigere endnu.

Og det kan godt være at du syntes det er dyrt, men på sigt bliver det hurtigt meget dyrere at arbejde med en amatør (også selv om amatøren er dig selv Wink - du skal jo bruge din tid på at drive din forretning ikke på at udvikle websider.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:46

Hej Lasse,

Jeg ville simpelthen bare give mig i kast med det, hvis jeg var dig.

Find et godt, Premium Theme og smid 60-100$ efter det. Så får du et produkt der (som regel) bliver vedligeholdt igen og igen og igen, og som bliver opdateret efter behov.

Det er - i min optik - altid at foretrække, i stedet for et speciallavet og -kodet theme, hvor du (måske) skal have fat i udvikleren hver gang der er en opdatering til et Plugin eller til WP selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Hej Lasse,

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvad du skal sælge.

Er det 10 produkter i 2 kategorier, så kan du sagtens bare gå i krig selv med Wordpress.

Men skal du op at lave fuldt skalerbart system på flere sprog med forskellige moms-satser, lagerstyring af flere fjernlagre og subscription payments og billetsalg i kalendersystem, så kan det være en god idé at bruge Magento og søge hjælp.

Et godt råd er at du også kigger på dine interne processer, hvad skal der ske hvornår. Eks. når der kommer varer hjem, hvordan får du dem læst ind i systemet.

Hvad hvis alle priser skal sættes ned med 10%, kan det klares automatisk eller skal det gøres manuelt osv.

Men du finder lynhurtigt ud af hvor Wordpress og senere Prestashops begrænsninger ligger. Jeg er selv stor tilhænger af Magento, fordi det er så fleksibelt. Men det kan blive meget komplekst.

Hvilke produkter skal du sælge?

Mange hilsner

David

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)