Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura fra UK med moms

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 44
Fra  iLash Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt nogle varer i EU, hvor der er momsfakturaen. Jeg har efterfølgende kontaktet dem for at få det rettet, men de har oplyst at de ikke kan rette det. Er det korrekt? Og kan jeg søge momsen retur fra SKAT, når det er for vareindkøb?

Venligst

Janni

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jxxxxx:
eg har efterfølgende kontaktet dem for at få det rettet, men de har oplyst at de ikke kan rette det. Er det korrekt?

 

Typisk englændere!  De kan da bare lave dig en kreditnota og så nu faktura uden moms til dig.  Er det ikke dem der har lavet fejlen? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jxxxxx:

Jeg har købt nogle varer i EU, hvor der er moms på fakturaen. Jeg har efterfølgende kontaktet dem for at få det rettet, men de har oplyst at de ikke kan rette det. Er det korrekt? Og kan jeg søge momsen retur fra SKAT, når det er for vareindkøb?

Venligst

Janni

de bør rette det hvis du har bestilt som momsregistreret og givet dem dit VAT nummer som CVR med dk sat foran

Ellers nej - du kan ikke regne med at få refunderet moms af varekøb og så er det bare en udgift. De KAN rette det med kreditnota og så efterfølgende faktura, men det kan jo koste i adm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København S
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 44
Fra  iLash Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok mig der har lavet fejlen, ved ikke at oplyse mit VAT nr. Jeg var ikke klar over at jeg skulle det, troede det var nok med firmanavn  - det ved jeg så til næste gang :) Dyr fejl i hvert fald..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)