Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterprojekt søger webudviklingsfirma Odense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Insalata Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu har jeg søgt lidt rundt blandt debatterne herinde og googlet, men har ikke fundet det jeg søger, så jeg smider lige en oplæg ind.

Jeg søger overordnet en anbefaling til et godt webudviklingsbureau, som kan give et bud på vores projekt, som er kort beskrevet nedenfor (vi skal nok uddybe projektet).

-----Bureauet vi søger------

* Buraeauet må gerne være nyopstartet.

* Vi søger en fornuftig pris, hvor denne skal kunne fastsættes.

* Vores tidshorrisont 1 1/2 mdr. til udviklingen.

* Helst et Fynsk bureau, men ikke et must.

-----Projektet-----

Vi arbejder på et projekt, som skal overtage en specifik administration fra kommunerne. Vi er i dialog med en enkelt kommune, som viser stor interesse, og denne samme kommune er "prøveklud", hvor systemet skal testes og tilpasses.

Projektet kræver en IT-løsning i form af en hjemmeside, hvor virksomhedsejeren og kommunen kan logge ind. De skal have forskellige rettigheder, og den overordnede funktion er, at kommunerne kan følge med i om de enkelte firmaer overholder en række lovkrav, som virksomheden er forpligtet til at indberette.

Der skal desuden kunne styres nogle kartoteker på hjemmesiden, som med den nuværende løsning er i strid med konkurrencelovgivningen.

Systemet skal i starten kunne klare disse opgave, men skal være klar til en vers. 2, hvor der skal ligges nogle fakturerings muligheder ind. Systemet skal være kompatibel i en alm. browser, men også på en tablet.

-----Om os-----

Vi er henholdsvis 27 og 30 år, den ene advokatfuldmægtig og jeg selv forretningsejer. Vi bor begge i Odense.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:29

Hejsa Henrik

Det lyder da spændende, det vil jeg da gerne hjælpe jer med, jeg godt nok ikke Fynbo længere, men er da født i Odense, Gælder det ? Wink

Har prøvet at sende dig en PB, men det tillader din profil ikke.

Men hvis du har lyst til at tage en snak er du velkommen til at sende mig en PB eller en mail: mhn@mhn-consulting.com eller give mig et kald på telefon 30531351

//Morten

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Insalata Skrevet kl. 19:48

Tak for dit svar, jeg har sendt dig en mail....Smile

Tilmeldt 31. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:23

Hej Henrik !

Jeg og min partner repræsentere Moonlu.dk

Vi har i mange år udviklet websites, webshops, samt apps.

Vi er utroligt dygtige, til det vi gør, hvorfor vores succes efter hånden er meget fornuftig. Vi arbejder efter, at tilbyde vore kunder en løsning, hvor vi i tæt samarbejde hele tiden vil ramme jeres mål, derudover tilbyder vi også egne ideer, til hvordan vi kan præge produktet.

I kan tjekke os på Moonlu.dk og moonsted.com.

Vi har lavet apps som, træning på 7 minutter, hiipes, mm. Træning på 7 'minutter og hiipes har begge vunder rewards på Facebook. Derudover fik træning på 7 minutter 6 ud af 6 stjerner i EB, hvor forsvarets app fik 4 ud af 6. Blot for, at sige vi er dygtige og meget professionelle.

Vi kan hjælpe jer med jeres projekt i flere forskellige vinkler.

Vi kan afholde et møde, engen via internettet, eller hvor i ønsker.

Jeg kan kontaktes på 31480490.
Eller via Moonlu.dk
Email: a@moonlu.dk

Tak.
Alexander

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)