Jeg har et projekt, jeg har arbejdet på on/off i fem år.
Da jeg har fuldtidsarbejde er der ikke timer nok på dagen til at jeg kan give projektet den opmærksomhed, det fortjener.
Hvor går jeg hen og finder en køber til det? Og hvordan får jeg fastsat en (rimelig) pris?
Projektet indeholder af værdi: Domænet - www.diabetes2.dk Website - Vel besøgt, god SEO placering Facebook - facebook.com/diabetes2 IOS + Android Apps - "Diabetes 2" Medlemsdatabase - 400+ medlemmer registreret og kvalificeret
du får meget mere for det hvis du bider tænderne sammen og finder timer til at løbe det igang så indtægter kan påvises. Det andet er op ad bakke, og folk tænker ofte- NÅ ikke timer nok, nah - det havde han nok hvis han troede på ideen. Den fase du vil sælge i, er den hvor du har slidt med det og arbejdet, men hvor du ikke får en ordentlig værdi ud igen
så er det jo bare at følge Niels råd og sætte det til salg gennem amino virksomheds børsen og melde tilbage når du har fået det solgt til en god nok pris. Jeg ville stadigt, hvis jeg var dig - gi den en spand kul og få øget værdien ved at der var en rimelig løbende indtægt - men ja - alt kan jo lade sig gøre, Lad høre hvordan det går i alle fald og held og lykke med det, det er jo givet ikke værdiløst
Selvfølgelig vil man altid kunne hæve værdien, ved at lægge endnu mere tid i. Men hvis man nu står og gerne vil af med den, så kan det sagtens lade sig gøre :-)
Så det kommer også lidt an på hvilken situation man står i. Selvfølgelig vil det bedste altid være at få mest muligt ud af salget, så har man mulighed for at lave nogle værdiforøgende tiltag inden man går i gang med salget, bør man naturligvis det, som du også råder til her :-)