Hej Aminoer, Jeg har overvejet bildørs magneter som reklame, men tænker lidt på hvor meget er de værd? Det er til min webshop www.nylaptop.dk Hvad er en rimelig pris hvis en person skal køre med sådan en? |
Reklame for online virksomheder skal være på nettet. Det er sagt mange gange her på Amino.
Hvis det er fordi du også er en lokal virksomhed og det du vil lave reklame for så er det noget andet.
Dem som køre med magnet reklamer er ejer af virksomheden selv. Der er jo ikke mange som vil køre med reklamer i dag fordi det ikke må være i vinduet.
Trailer med reklamer på de rigtige steder i byen. Husk at de skal flyttes hver 24 time. Men der er jo ikke mange som gør det så det giver nok ikke det store.
Også dem med rullende reklamer ser man ikke meget i by billedet så det giver nok ikke det store. Andet hvis det er branding.
Prøv dem ved bus skilte men man ser det ikke når man køre bil hvis det ikke er på en vej hvor der ikke er så meget støj "andre biler, Parkeret biler, Gående". Der var nogle med reklamer hos kiosker m.fl. i deres vindue men de er jo stort set væk. Jeg kunne ikke se reklamen og de kørte aldrig.