Hej Amino'er! |
Hejsa
Jeg har en del erfaring med brug af offshore udviklere - og det er sjældent at jeg vælger at arbejde sammen med teams fra indien, og det er der flere årsager til.
Det betyder selvfølgelig ikke at du ikke kan få succes med dit projekt, der er rigtigt mange rigtigt dygtige udviklere i indien, ingen tvivl om det, men det er min erfaring, at der er meget store kulturelle forskelle her, f.eks skal du ikke forvente at de siger noget hvis de ikke forstår opgaven du stiller dem, de føler ofte at det uhøfligt at sige din ikke forstår hvad du beder dem om, så "gætter" de hellere selv osv.
Derudover har jeg selv en "regel" med kun at anvende offshore folk fra vores tidszone sådan cirka - det gør kommunikationen noget nemmere hvis du arbejder på samme tidspunkt som dine offshore folk.
Jeg har begået en blog der siger lidt om hvad du bør kigge efter når du leder efter en offshore udvikler: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/
Du er selvfølgelig også velkommen til at smide mig en PB, så kan jeg evt hjælpe dig med at finde nogle dygtige folk der kan løse din opgave.
Anyway - held og lykke med dit projekt
//Morten