Jeg har weekend arbejde jævnligt rundt i hele landet og der søger jeg en billigere men fornuftig mulighed for at overnatte imellem nogle lange arbejdsdage. Det drejer sig som f.eks. Esbjerg, Herning, Odense, Aalborg, Frederikshavn, Aarhus m.m. Jeg plejer at bo på Scandic Hotel men det koster omkring 2000,- for to nætter hvor alt ellers er perfekt. Men jeg syntes der er mange penge for en hel masse jeg ikke behøver. Jeg prøvede så et andet hotel en dag til det halve og det var ikke ret fedt efter en lang arbejdsdag som fotograf og trænger til at sidde ned og arbejde lidt med dagens billeder også er der ikke andet end en seng og sidde på i en dårlig stilling. Så er der nogen der kan anbefale et godt sted at overnatte+morgenmad og hvor værelset er i orden efter en lang arbejdsdag og hvor jeg så kan undvære alt det som sauna, fitness osv. som sådanne noget som hoteller ofte tilbyder men som jeg jo ikke skal bruge og med god parkeringsmulighed. /Magnus |
jeg tror nogle gange man for mest for pengene hvis man benytter bed and breakfast mulighederne, måske det kræver lidt forsøg før man finder det rigtige sted. prøv at se her http://www.bedandbreakfastdanmark.dk/