Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogger/skribent søges til partnerskaber

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter personer der ønsker at indgå i et partnerskab omkring blog/webmagasin.

Jeg er tekniske webnørd med masser af tanker, gode ideer og projekter i støbeskeen. Mange af dem omfatter sider/blogs som selvfølgelig skal bruge en masse indhold løbende. 

Derfor søger jeg efter personer som f.eks.

- Elsker at skrive og går med drømmen om at starte en blog inden for et emne du brænder for, men ikke har de tekniske forudsætninger.

- Ved hvad der rykker på sociale medier af "her og nu" historier, billeder, videoer etc. 

- Freelance skribenter der kan skrive indlæg ud fra udvalgte emner

Konceptet er at jeg sørger for alt med design, teknik, hosting, opsætning, seo, sparring osv. Du sørger for løbende at ligge indhold ind, dele på sociale medier etc. Som udgangspunkt vil indtjeningsfordelingen være 50/50 og komme fra Adsense, banner, affiliate etc. På den måde er vores begges indsats betinget for en god success :)

Ser frem til at høre fra jer!

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 15:09

Må jeg høre mere?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 00:41

Har kendskab til skrivning af blog og artikler! Dit projekt lyder super interessant! Send mig en mail på cecilia-johanne@hotmail.com :)

Mvh Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:28

Hej

Jeg har ingen erfaring med blogs men jeg kunne sagtens være interesseret i at høre mere om dine tanker. Jeg er for nyligt startet som selvstændig ufaglært møbelsnedker. Jeg interesserer mig derfor meget for møbel snedkeri. Derfor kunne jeg godt tænke mig at fremhæve de dygtige mennesker, der rundt om i landet laver det samme som jeg selv. Evt med tutorials til diy møbler og q&a osv.
Skriv en mail til Cuzpa@hotmail.com hvis det fanger din interesse.

Med venlig hilsen
Casper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)