Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elevplads VS iværksætter drømmen ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle aminoer

jeg står i en rigtig hård situation om at følge min drøm eller kører den sikre vej igennem livet.

jeg har en super god ide som jeg gerne vil gennemfører men jeg er halvejs igennem min uddannelse som IT mand og det ville være snotdumt at droppe ud og så lande på røven uden nogen form for uddannelse bag efter, så jeg står her og ber om jeres mening, hvad syntes i ? skal jeg gå all-in og risikere det hele ?

bliv på din elevplads eller gå all-in med firmaet.

• bliv (92,9%)
  • gå all-in (7,1%)
  • Totalt antal stemmer: 14
  • Afstemning sluttede: 08/02/2015
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:10

Kan det ikke lade sig gøre med både og ?

Forblive på studiet og færdigøre det mens du i fritiden "forfølger din drøm" og bliver selvstændig. Jeg tror der findes mange studerende som både læser og samtidig har en virksomhed.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:34

Det at sige behold job det er vel både og, hvis han beholder sin elevplads og har firma ved siden af. Så må man bare begrænse sig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:51

Jesper_nl:

Kan det ikke lade sig gøre med både og ?

Forblive på studiet og færdigøre det mens du i fritiden "forfølger din drøm" og bliver selvstændig. Jeg tror der findes mange studerende som både læser og samtidig har en virksomhed.

Yes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:01

Hejsa Jeff

Du skal selvfølgelig gøre din uddannelse færdig, alt andet ville være "Snotdumt" for at bruge dit eget udtryk, Chance for at lave en "Mark Zuckerberg" er nok ikke så stor, men jeg kan jo selvfølgelig sige det samme til dig som jeg har sagt til min Søn - når du har tjent den første milliard så er det ok at droppe studiet ! Wink

Jeg ved godt det er et tidspres både at læse og starte virksomhed ved siden af - men jeg mener det er vejen frem. Det bedste ville nok være at tage et par år som ansat også, det er der man lærer en hel masse om at drive virksomhed, men brander du for det så springer du jo nok det over.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:27

Hej Jeff 

Bliv på dit studie.

Brug resten af tiden på at suge viden til dig i form at diverse blogs om iværksætteri, bøger, fora ligesom amino, podcast etc. Brug også din tid på at netværke, her er linkedin facebook grupper og amino et godt sted at starte.

Du kan godt starte på forretningsplan budgetter, det giver et godt overblik over hvad det kræver at starte din drøm op :)

Held og lykke herfra

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)