Hej, Jeg har kigget på nogle forskellige betalingsløsninger som er billige og gode. Umiddelbart virker stripe som et rigtigt godt bud. Det eneste er, at den jo kører via min website, hvilket jo så kræver noget sikkerhed. Hvilken form for SSL beskyttelse skal jeg have, og har i nogen forslag til hvor det kan fås, og hvad det koster. Når man har dette, skal man vel også bruge noget PCI beskyttelse / certificat. Tak. Mvh
Hos Serverfruit (som jeg driver) kan du købe SSL certifikater, som vi også installerer for dig. Afhængig af din host kan de opkræve et gebyr for SSL ud over certifikatet. Vores certifikater starter forholdsvist billigt på 100 kr. for 1 år for et basalt certifikat (som Stripe understøtter).
Jeg vil ikke kaste mig ud i at lave det fra bunden hvis jeg var dig da der vil kræve alt for meget. Jeg vil nok benytte mig at en gateway som er indlejret i siden da de har de garantier som der kræves at bla. Nets. Og det opnår du ikke bare ved at smide ssl på.
Mvh. Mads
Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen
Ah, hvis du bare får gratis SSL fra CloudFlare vil det kun være krypteret mellem computeren og CloudFlare (flexible SSL). For fuld SSL skal du også selv have et certifikat.