Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 sidevisninger om dagen. Hvordan optimerer jeg det bedst muligt?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kører www.nuher.dk hvor vi har omkring 100.000+ sidevisninger om dagen. Nogen dage endda 250.000 sidevisninger ca.

Jeg er meget interesseret i at høre lidt om hvordan jeg optimerer siden til at give aller mest muligt pr besøg, også gerne forslag til hvilke muligheder du anbefaler vi opsætter på siden. Fx har vi pt Adsense men det giver ikke nok alene.

Hvis ud mener at kan byde ind med noget så send gerne en mail på kontakt@nuher.dk så kan vi finde ud af noget.

Mvh

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil.

Undskyld at jeg sætter spørgsmålstegn ved antallet af dine sidevisninger og hjemmeside.

Men hvordan kan din side ramme 100.000 - 250.000 sidevisninger om dagen med 10 indlæg? uden nogen form for kvalitetsindhold

og med et domæne der er registreret d. 17. januar 2015?

Kan godt være du har 100.000 visninger om dagen. Men 99.995 af de sidevisninger må da være fra robotter du har bestilt igennem klikssites. 

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af det som "WEBoptimist" skriver, så er det vel også et problem at du ikke har rettigheder til noget af det indhold du har på siden? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har store danske facebook sider jeg bruger til at sende trafik med, så det er intet problem.

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Emil!

Det lyder som et rigtig godt projekt du har gang i!

Men først vil jeg dog henvende mig til Hr. Webmeister... Det er slet ikke umuligt af få 100.000 sidevisninger om dagen, hvis du bare har gjort dit for arbejde ordenligt, så er det en smal sag... så lad dog være med at komme med sådan en latterlig kommentar, og svar på det der bliver spurgt om istedet.. Vi er her for at hjælpe hinanden, men sådan nogle som dig ødelægger lidt det hele!
Det er en dårlig ting at være jaloux, jeg siger det bare.

Men i forhold til dit sprøgsmål Emil, så ved jeg ikke en skid om optimering af google Adsense, men kigger lige mine kontakter igennem, også vender jeg tilbage hvis jeg har en der kan hjælpe dig.

Held og lykke med projektet frem over, og du skal ikke tage dig af de åndsvage kommentar.

Mvh   

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Casper.

Nu skal jeg forklare dig min pointe med mit indlæg.

Du har 100% ret i at vi er her for at hjælpe hinanden og det vil derfor også betyde at vi skal hjælpe hinanden med at finde og oplyse om sider der prøver at sælge reklame med falske forudsætninger om sidevisninger mm. Så der ikke er et uskyldigt uvidende firma der hopper i fælden med en bannerannoncering på et site der:

1. Ligner et uprofessionel site
2. Indeholder = Ingenting af værdi
3. Lyver om deres sidevisninger  

Nuher.dk indeholder 10-14 "indlæg" med virkelig uinteressant indhold.
Nuher.dk har ingen registeret backlinks - så hvor er de links fra de "kæmpe" facebook sider der giver imellem 100.000 - 250.000 sidevisninger om dagen?
Nuher.dk sælger annoncering på deres hjemmeside "sjovt nok"

Jeg har arbejdet med hjemmesider og online markedsføring i 10 år. Så jeg ved lidt om trafik og sidevisninger. Og jeg ved også hvor stor en Facebookside det ville kræve at få 100.000 - 250.000 sidevisninger fra om dagen.

Du må hjertens gerne kalde mig jaloux - Jeg vil nærmere kalde mig selv mistroisk.

Og derfor sender jeg denne advarsel til alle virksomheder der måtte læse om nuher.dk annoncering indtil der kommer nogle linkfremvisninger fra Facebook samt data fra Analytics om at de har 100.000 - 250.000 visninger om dagen med det indhold, udseende og levetid.

Ha en god aften :)

Med venlig hilsen
Jonas 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Og jeg griner ærlig talt lidt når jeg læser teksten på disse 2 sider fra nuher.dk : 

Annoncering:

Er du interesseret i at annoncere på Nuher.dk så bedes du kontakte os på mail: kontakt@nuher.dk

Hos Nuher.dk har vi hver dag 100.000 sidevisninger som minimum. Med en annonceplads på vores side bliver du med garanti set!

http://www.nuher.dk/annoncering/

Om os:

Nuher.dk er Danmarks største og hurtigste budbringer af virale historier.

Vi bringer dig historier fra alle dele af verden, og kan altid give dig et smil på læberne.

http://www.nuher.dk/annoncering/ 

Danmarks største efter 14 dages levetid. 

I må stadigvæk godt kalde mig mistroisk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu bedte jeg jo bare om hjælp og forslag til optimering og ikke om dine beskyldninger af om hvor hvidt jeg fusker eller ikke.

Til dine spildte svar vil jeg dog gerne tilføje at min trafik er 100% reel.

Mvh

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil det er også fair nok.

Jeg skriver jo også bare at jeg er mistroisk.

Hvis din trafik er som du siger er det jo mig der tager fejl :)

Fortsat god aften.

Mvh Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er helt i orden. Men nu har du bare sat mig i dårligt lys uden nogen egentlig grund..

God aften til dig også.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)