Hvorfor åbner det i nyt vindue når jeg vil logge ind
Tilmeldt 9. Mar 14
Hvordan kan det være, at når jeg går ind på forsiden på Amino og trykker på login ind, så åbner det i et nyt vindue. Er ved, at være ret træls, at den gør det.
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Hejsa,
Er det selve login-vinduet der åbner i et nyt vindue?
Jeg oplever det ikke selv, så vi får nok brug for noget mere information for at kunne arbejde videre med det, f.eks. browser og styresystem .
Med venlig hilsen
Thomas
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Det er når jeg trykker på login på amino.dk forsiden (Den ved siden af bliv medlem). Bruger Chrome Version 40.0.2214.94 m og windows 8.1.
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Vi har identificeret problemet. Det er isoleret til Chrome på Windows på visse versioner, men ikke desto mindre dødirriterende for de som oplever det.
Den ligger nu i vores backlog. Tak for at du gjorde os opmærksom på problemet :-)
Mvh
Thomas
Svar
Tilmeldt 29. May 07
Nicolaj
Skrevet
05-02-2015 kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Der sker ogsaa i IE11 paa W7.
/Nicolaj
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Thomas Vedel Larsen
Skrevet
05-02-2015 kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Tak for det. Jo mere info, desto bedre :-)
Mvh
Thomas
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Oplever samme fejl også i Windows 8.1 i internet explore 11.0.9600.17498. Desuden kan jeg nu heller ikke altid logge på amino i den chrome version jeg nævnte hvor jeg udfylder brugernavn og password og logger ind, så sletter den bare det jeg har skrevet hver gang og ikke kommer videre.
Svar
Tilmeldt 9. Mar 14
Har i fundet fejlen så den kan rettes?
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Hejsa,
Den ligger i vores "backloog" nu og vi regner med at kigge på den i løbet af næste uge. Jeg skal nok skrive i denne tråd når der sker noget i sagen.
Mvh Thomas
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Hej igen,
Vi har kigget på dette nu, og muligvis løst det. Dog kan vi ikke selv reproducere problemet, så vi har ikke de bedste forudsætninger for at teste.
Oplever I stadig problemer med login i nyt vindue, eller er det løst?
Tak for hjælpen :-)
Mvh Thomas
Svar