Hej Amino Over en længere periode har jeg gået og lejet med en forretningsmodel som nu stille og rolig begynder at udarte sig til noget, som jeg tror på, kan blive en succes. Modellen skal være baseret på en app, og det er der jeg får brug for en hånd. Jeg ved intet om app's derfor søger jeg en engageret, ambitiøs samarbejdspartner, med de fornødne kompetencer til at udvikle en professionel applikation. Jeg er selv studerende, og vil derfor ikke have mulighed for at give en arbejdsløn, derfor skal drivkræften være interesse, og ligeledes en tro på at app'en kan blive en succes, hvorved du for del i denne succes.
Jeg tilbyder dig: engagement, en konkret idé, know how inden for forretning generelt Jeg forventer: højt kompetence niveau, arbejdslyst.
Hvis dette er noget for dig, vil jeg meget gerne hører lidt om dig, og hvad du kan tilbyde.
Send mig en mail. Kan nok godt hjælpe dig, på den ene eller anden måde. Jeg er medejer af en programmeringsvirksomhed, hvor vi har stor erfaring inden for apps. Fb.ravensholt@gmail.com