Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af gavekort online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kosmetolog og har min egen klinik. Jeg sælger gavekort til min klinik, jeg gør det fysisk på klinikken, men sælger også gavekort online på min hjemmeside, hvor man kan betale og printe ud direkte.

Det fungerer egentlig udmærket, men jeg betaler 10% af gavekortets pris til udbyderen af online gavekortet + pengene fra kunden bliver betalt til udbyderen. Dette betyder at jeg først får penge, når min kunde kommer og indløser. Så er der gavekort, som ikke bliver indløst, så er det ikke mig, som får glæde af pengene. Det har jeg fundet mig i ind til nu, da jeg har haft travlt med så meget andet, men nu er tiden at finde en anden løsning.

Jeg ønsker ikke en webshop - kun muligheden for at sælge gavekort. Er der mon nogle her, som har en god, billig og enkel løsning??

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror desværre den eneste løsning er kun salg i fysisk butik nu når der er så meget bøvl, men jeg kan godt kigge på det for dig :) info.schodt@gmail.com hvis du ønsker jeg skal kigge på det

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej letp,

Selvom det er længe siden du har skrevet indlægget, kan det jo godt være du stadig er på udkig efter et godt gavekortsystem.

Vi har udviklet vel nok danmarks bedste digitale gavekortsystem, som kan lige netop det du efterspørger. Du modtager pengene med det samme, de går ikke ind på vores konto. Tag et kig på https://muto.cards/ og skriv endelig en email til sales@muto.cards.

Mvh

Jacob Funch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)