Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudbetaling til Facebook-annoncering med PayPal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sidder med en lille udfordring. Jeg kunne godt tænke mig at betale for annoncering på Facebook med PayPal i stedet for kreditkort.

Men når jeg vælger PayPal som betalingsmetode på Facebook åbner et vindue, hvor der skal indtastes kreditkortnummer.

Er der nogen, der har fået hul igennem _uden_ at skulle tilknytte et kreditkort?

Overordnet set synes jeg ikke, det gi'r nogen mening, at der tilbydes to forskellige betalingsmetoder, når begge (tilsyneladende) er knyttet op på et kreditort.

Håber, det gi'r nogenlunde mening. Ellers fyr endelig løs med spørgsmål.

På forhånd tak,

Kasper

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:34

Hej Kasper.

Jeg prøvede lige, og jeg fik bare flg. at vide:

"Ved at klikke på knappen nedenfor tillader jeg, at Facebook Ireland, Ltd. automatisk må debitere min PayPal-konto for fremtidige betalinger. Hvis betalingen mislykkes, bruger PayPal de andre betalingsmetoder, der er tilknyttet din konto."

Det opfatter jeg som, at hvis der er penge på PayPal kontoen, bliver de overført til Facebook, når der skal betales.

Måske kræver dette, at der er penge på PayPal kontoen, når du opretter aftalen, hvem ved?

Tilmeldt 1. Feb 15
Skrevet kl. 20:47

Hej Jørgen!

Du har ret, skulle jeg mene. Årsagen til pop up-boxen, tror jeg, var, at kontoen ikke var verificeret med et tilknyttet kreditkort af den ene eller anden slags.

Det er den nu. Og i morgen overfører jeg et lille testbudget. Gi'r lige en melding, når/hvis der er hul igennem.

Tak for input!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:21

Det lyder plausibelt, hvis PayPal ikke er aktiveret. Og så ligger fejlen ikke hos Facebook.

Tilmeldt 1. Feb 15
Skrevet kl. 21:32

Nej, så ligger den jo hos mig! ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)