Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansvar for reklamationer efter salg af webshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem bør have ansvar for reklamationer efter et salg af en webshop? Den tidligere ejer, eller den nye ejer?

Jeg er involveret i en handel af en webshop. Vi skal have indført i købsaftalen, hvem som skal have ansvaret for reklamationer på varer købt inden salget af webshoppen.

Nogle gode bud? Tommelfingerregler? Love?

De bedste hilsner

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lidt inspiration.

I store virksomheder hensætter man til alle tider til reklamationer, hvilket betyder at man forventer X% i reklamationer hvilket man så hensætter til. Det bør være den nye ejer der overtager samtlige forpligtelser (både historisk og fremadgående), og en rimelig pris på dette bør findes i de historiske reklamationer plus et risikotillæg. Såfremt der ikke er hensat til denne som en del af regnskabet, bør der indregnes en discount på prisen jf. ovenstående.

God dag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)