Jeg har talt lidt med dem fra BNI om at starte en gruppe i Hedehusene. Vi skal være ca. 10 til at starte op - og jeg har også forhørt mig i div. fb grupper. Jeg er selv startet op som selvstændig el installatør i efteråret 2014, og kunne enormt godt bruge nogle gode erhvervskontakter, hvor vi kan hjælpe hinanden begge veje. BNI Roskilde er allerede optaget ef en elinstallatør, men egentlig kunne jeg også bedre tænke mig at starte i det lidt mindre. Jeg er kun mig selv i firmaet indtil videre, og kan selvfølgelig trække på et par ekstra mænd hvis der skulle komme en større opgave. En nætværksgruppe med mindre selvstændige lokale virksomheder i Hedehusene / Tåstrup / Roskilde området - er der nogen af jer som har lyst til at være med i det? Hilsen Dennis Christensen / El-Team Roskilde www.elteamroskilde.dk |
Jeg er selv medlem af House Of Network som jeg føler har givet mig rigtig meget viden om det at drive virksomhed - og har også fået et par kunder der igennem.
Så Prøv da lige at slå dem op og hør hvad det er for noget.
Har også rigtig gode erfaringer med Erhvervsforum roskilde.
Har bevist ikke skrevet nogle numre eller adresser ned - da jeg ikke ved om man må dette?
ha en super dejlig weekend.
Mvh. David