Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hrj jeg lavet en ny blog, den anden blev slettet pga stor kritik. Vil i lige prøve at kølige ind og sige hvad i syntes om den (i skal nok lige læse det første indlæg og skriv meget gerne en kommentar). Når i har gjordt det vil i så lige skrive om det er en side i vil besøge igen.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 04:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej den ville jeg ikke besøge igen 

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når du spørger, så ser jeg ingen grund til besøge den igen.

På din blog skriver du "For en sikkerheds skyld vil jeg gerne understrege at jeg IKKE kommer fra Apple" det skal du nok ikke være bange for der er nogen der tror.

Inden du går ud med din "side" så lav dog noget på den først, nu har du de første der ALDRIG kommer der igen.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad er formålet med Bloggen ? og Hvad giver du mig - som læser ?

Hvis jeg, som potentiel subscriber skal læse din blog, så gør jeg det kun hvis jeg får noget ud af det. Med det mener jeg relevant og interessant indhold.

For at gøre dette indhold relevant og interessant er du nødt til at have et fokus, og her bliver nyheder og IT alt for bredt, hvis det er det du vælger så konkurrere du jo pludselig direkte med sider som ComputerWord og Version2, og det er nok et lidt voldsomt  sted at starte.

Så find et snævert område du brænder for, læs alt hvad du kan om det, følg med på dette snævre område, og lad din blog omhandle det område.

Der vil så være rigtigt mange der ikke vil læse din blog, men hvis de ikke er i din målgruppe så er det jo også ligemeget. Til gengæld vil du få meget lettere ved at nå dem der deler din interesse

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)