Efter jeg er igang med et længere og større projekt, har jeg ikke længere tid til at opdatere www.spil.us . Siden er bygget fra bunden, design og domæne hører med - er nogle interresseret i at viderbygge den? Den har i øjeblikket 120 brugere, 35 besøgende om dagen. Jeg har ikke gjort noget ud af markedsføringen. Hvis du/I evt. har nogle større sites, er markedsføringen jo nem for Jer til www.spil.us. Sælges til højest budene. *Brugerne kan spille spil, chatte med brugerer der spiller samme spil og eventuelt snakke omkring hvordan man kommer videre i spillet, hints o.lign. *Brugerne kan kommenter spillene. *Brugerne har sin egen favoritliste, så de nemt kan finde deres favorit spil næste gang de besøger siden. *Spillene er opbygget i kategorier, så brugerne nemt kan finde det spil de søger i deres favorit kategori. F.eks adventure, strategi, hjernevrider o.lign |
Hej Jesper (JayKay)
Nu har i jo ikke så volsom mange brugere, så grundlaget kan vel ikke være så svimlende højt ? Hvad havde du forestillet dig prismæssigt ?
Send evt. svar som privat besked !