Jeg står og mangler en snedker der er villig til at indgå et samarbejde... Jeg går på designskolen TEKO VIA Design og læser møbeldesign. Jeg er ikke stærk i fremstilling af møbler og prototyper - dvs snedkerarbejdet. Jeg vil til de store projekter som eksamen og lign. gerne have en snedker der er villig til at producere prototyperne som betaling får du dit logo, navn eller virksomhedsnavn på min opgave og evt logo på stolen. Jeg betaler materialerne og ønsker at du har virksomhed eller bor i midtjylland, har håndværket i orden og har eget værksted til at udføre opgaverne. Jeg vil hellere gerne hjælpe til i processen men er ny i snedkerfaget og har ikke den store erfaring. Jeg har færdige tegninger klar både måltegninger, 3D tegninger og specifikationer der skal til. Håber i vil hjælpe. Mvh. Ida |
Den opgave for du svært ved at få besat hvis du ikke vil betale arbejdsløn desværre. Et møbel tager hurtigt et par uger at lave og en snedker tager hurtigt 450 kr. i timen det kan du gange med 74 timer ca. Det er der nok ikke mange med eget værksted for vil arbejde gratis for.
Jeg ville nok lede efter en snedker som arbejder på et snedkerværksted, han ville efter arbejdstid kunne hjælpe dig bedre hvis du spørger mig, men mit bud er at han vil være ligeglad med at få omtale i dit projekt. Money talks here ;-)
Held og lykke med projektet