Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  bike-graphic.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg indrømmer blankt, at jeg nok var lidt for naiv, da jeg gik ind i DubLi.

Jeg står nok tilbage med samme fornemmelse som dig Mathias. Gang på gang blev jeg præsenteret for at, jeg vil kunne tjene min. 1.000 kr. pr. 6000 kr. jeg investeret, både af Michael Hansen over Skype, og personlig af Villads Vest-Hansen og af ham der stod for de lokale møder. Jeg ture ikke håbe på 1000 kr.,  men kunne jeg så bare få 1/3-del eller 1/4-del af hvad de lovet, så ville det også være en god forretning.

Men "kunderne" som jeg havde købt mig til kom aldrig og der skete ikke en skid.

Jeg fik selvfølgelig også en del andre med i DubLi, mens jeg stadig var i god tro om, at vi kunne skabe en "forretning". Vi endte med at være en lille folk der nok "investeret" 120-150k i DubLI, og ikke 1 kr. (!!) fik vi tilbage. Ej det passer ikke, når jeg tænker over det. Jeg fik faktisk et par tusinde, for at erhverve mine venner, på bekostning af de så smed mange titusinde kr. Så bestemt de dyreste og værst tjente penge i mit liv. Så en smule naivt ja, men klart investeret på falske forudsætninger!

Men alle kort blev lagt på bordet, og der er HELDIGVIS ingen hard feelings i dag. Vi er faktisk kommet tættere på hinanden gennem forløbet med DubLi, selvom der var så mange penge involveret.

Men efter som Dubli ikke virker til at udviklet sig siden, vi valgte at trække stikket for 2 år siden, så er jeg glad for vi tog det valg!

Og jeg vil da meget gerne høre hvordan det gå jeres anmeldelse Mathias.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Schmidtovich: Præcis, sådan havde jeg det også!, at et par hundrede om måneden MÅTTE det da give tænkte jeg, og ville så langsomt men sikkert opbygge en god sum penge!. Men nej!. Tjente nok 80-90 Euro, hvor af de 70 af dem var 2x35 Euro bonus, da jeg pluselig fik 2 amerikanske V.I.P.-kunder. de sidste euro var meget små transaktioner fra et par amerikanske gratis-kunder. 

Synes virkelig du skal tage et kig på pengesparet.dk, har INTET med siden at gøre, ud over jeg kan se hvor godt den fungerer og hvor billig den er! Der skal man som kunde KUN have dankortet op i webbutikkerne. Aldrig for at betale medlemskab, da det bare fratrækkes ens cashback. Man er på den måde ikke tvunget til at handle en masse "før det kan betale sig at være medlem", men sidst på året ser man om man har fået enten mere eller mindre end 50 kr i cashback, og har man fået mindre end 50, så er medlemskabet gratis!

Alle frustrerede Dubli eller X-Dubli´er, der på en eller anden måde ikke er tilfreds med selskabet, er velkomne til at sende en PM og få mit facebook-navn: . Så kan jeg tilføje jer til en gruppe på over 40 personer, der debatterer omkring Dubli. Der er flere der har betalt både over 40.000 og 100.000.

Tilmeldt 24. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige undersøgt det firma lidt, og har svært ved at forstille mig det skulle være svindel, som Mathias skriver... Har nok lidt mere tiltro til de folk der sider i bestyrelsen, en en tilsyndeladende tideligere ambassadør, der ikke har haft succes.... 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorforik61:
Har nok lidt mere tiltro til de folk der sider i bestyrelsen, en en tilsyndeladende tideligere ambassadør, der ikke har haft succes....

Det skal du passe på med. Vær altid bare lidt kritisk. De i "bestyrelsen" har et økonomisk incitament i, at du tilmelder dig og hiver kortet frem. Det har de som ikke har oplevet succes derimod ikke. Altså er deres incitament for at lyve meget, meget lille.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)