Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app programmør og hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har en ide på tegnebordet jeg ved hvordan appen skal se ud og det samme med hjemmesiden.

det jeg vil gerne have lavet er betalingsystemer og logistik i appen. der skal være mulighed for at der er videoer i appen og samt billeder.

appen og hjemmeside skal efter færdiggørelse kunne arbejdes med selv hvis der skal være opdateringer osv. det er vigtig at appen er meget brugervenlig og det samme gælder hjemmeside.

appen for kunder

appen for sælgere

hjemmeside

appen og hjemmesiden skal kunne bruge betaling og være brugervenligt.

arbejds lønnes naturligvis.

kan ikke konkret fortælle om selve ideen da jeg ikke er meget for det før jeg ved jeg sidder med den rigtige der kan lave det, jeg ved det når jeg har set arbejdet på programmøren og de ting man nu har lavet at det kan han/hun godt lave og derfra går vi igang.

jeg har en del tilbud fra indien kina om at de kan lave det til ingen penge næste men vil hellere have en jeg kan sidde ved siden af og forklare specifikt det sårn det skal være

mvh

søren

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Søren

Jeg tror jeg kan hjælpe dig her - jeg arbejder sammen med et godt team af Near-Shore konsulenter der er ret skarpe, og jeg kan tilbyde dig at tage projektledelsen, sådan du kommer til at snakke med mig direkte.

Jeg ved at du kan få rigtigt billige folk i Indien og Kina, og jeg har selv nogle erfaringer med at bruge folk derfra, jeg ved at alle ikke er ens, men mine erfaringer men at benytte disse meget billige off-shore ressourcer er ikke gode, du ved "if you pay peanuts - you get monkeys" Wink.

Gode og dygtige folk får man ikke for småpenge, heller ikke selv om man går offshore - men er man lidt omhyggelig og er villig til at betale lidt mere, kan man godt finde nogle rigtigt dygtige, og samtidig holde prisen nede i forhold til danske udviklere på samme niveau.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)