|
Hej, Der har været indkøbt nogle t-shirts på et tidspunkt af mærket Protec, Er der nogen, der ved hvor det kan købes til rimelig pris ? dbh. Henning Buddig ESD= electric sensitive device |
Hej Henning,
Prøv hos DS
mvh
Jesper
Debat
|
Hej, Der har været indkøbt nogle t-shirts på et tidspunkt af mærket Protec, Er der nogen, der ved hvor det kan købes til rimelig pris ? dbh. Henning Buddig ESD= electric sensitive device |
|
Hej Henning, Prøv hos DS mvh |
|
Prøv hos WALBOM. Der handler jeg for det meste, når det gælder ESD. hilsen Paul |
|
Mange tak for svarene. Jeg har lige set på det, og tror at det er hos HIN vi har købt tidligere. dbh Henning |
|
Kære Henning
Jeg har etableret en fabrik i Pakistan og besidder massere af gode kontakter.
Jeg er ikke helt klar over hvad ESD (EPA) tøj er for noget men med lidt flere detaljer og evt. en prøve tror jeg at vi kunne komme hen af vejen til nogle fornuftige penge. Er der andet som du går og skumler over så sige gerne til... Måske er det en opgave for os.
Mvh. Waseem Al-haq Enterprises -Sikkerhedsbeklædning til den Danske Industri |
|
Hej Henning (og andre som måtte have interesse), Jeg har et handelsfirma, hvor vi sælger ESD beklædning, T-shirts, Polo-shirts og alt muligt andet ESD-udstyr samt renrums-produkter. Se www.zenitech.dk Med venlig hilsen Per Møller Jørgensen
|