Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er Amino så langsom?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede næsten ikke, at det var muligt at få så langsomme servere i Danmark. Amino burde overveje at få en ny host.

Deres side er så forfærdeligt langsom. Man skulle tro, at en så stor side havde en bedre host. Min side får nok højst 50 besøgende om dagen, og min side er en milliard gange hurtigere. Hvordan????

Man skulle tro, deres energikilde var et par kartofler.

Hilsen en glad (bortset fra dette problem) aminobruger.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit eksempel svarer til:

Du har en ferrari med en kæmpe vogn bag på med 200 tons sten.

Du har en toyota aygo.

Hvilken bil tror du kører hurtigst?

Okay. Vanvittig dårlig eksempel jeg fik lavet. Men forstår du pointen? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår dit eksempel. Dårligt eksempel, ja, men jeg forstår essencen af det :D. Dog, så har jeg et samarbejde med min host, så jeg får det kun for 20 kr. Det er ikke meget. Men alligevel nok til at køre hjemmesiden. Min hjemmeside har en millard thumbnails, som den også skal hente, hvilket tager meget fart, men igen, meget hurtigere end Amino. Ellers kan jeg godt give dem en god idé eller to.

Amino må sku da komme ind i kampen.

Her er en lidt stor hjemmeside at tage, men f.eks. google. De har nok verdens største trafik, og de kan fandme køre deres hjemmeside, som nogen af de 20% hurtigste i verdenen. Amino er ikke tæt på. De må sku kunne finde noget bedre, end deres skrammel af en host, de har nu.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin:

Jeg forstår dit eksempel. Det giver ikke meget mening, men jeg forstår essencen af det. Dog, så har jeg et samarbejde med min host, så jeg får det kun for 20 kr. Amino må sku da komme ind i kampen.

Lidt en stor hjemmeside, men f.eks. google. De har nok verdens største trafik, og de kan fandme køre deres hjemmeside, som nogen af de 20% hurtigste i verdenen. Amino er ikke tæt på. De må sku kunne finde noget bedre, end deres skrammel af en host, de har nu.

Nu er det jo også et spørgsmål om økonomi. Amino har jo ikke lige muligheden for bare at komme i nærheden af Google's budget til hosting.

Desuden er det heller ikke kun et spørgsmål om server. Det er også Amino platformens opbygning, og den ændrer man ikke bare lige på en dag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)