Hejsa Amino Det kan vel næppe kommer som en overraskelse jeg er ved at prøve at få nogle til at lave et web spil for mig/os. Men da det ser ud til jeg kommer til at bruge alle de penge som er sat til side bare på administrationen, ville jeg høre en programmør om hvad sådan en vil ha' og jeg er vilde til at betale mere end 50-70 procenter at overskuddet, Og det er så her mit spørgsmål kommer: Ville det være dumt at skrive at programmør få en 50-70 procenter at overskuddet, end til programmør har tjent en 250.000 kr. plus ? For kommer jeg så ikke til at love programmør en 250.000 kr. ? også selv om der måske ikke kommer penge ind... overhoved, der skal laves selvfølgelig en kontrakt med programmør.. Hilsen Nikolaj fra Universe of Games |
Hejsa Nikolaj
Jeg ved at det er en meget brugt model, og at den frister mange iværksættere, men jeg ville aldrig gå med til en sådan, og jeg tror du får svært ved at finde dygtige programmører / designere der vil.
Jeg forventer altid at blive betalt kontant for udført arbejder, og i de projekter jeg selv kører afregner jeg også altid mine udviklere med kolde kontanter og ikke med løfter om "guld og grønne skove" en gang i fremtiden.
Nu kender jeg jo ikke dit budget, men hvis du har sat det hele til side til administrationen, så bør du nok genoverveje dit setup. Efter min opfattelse skal du bruge hovedparten på de ting der driver din virksomhed fremad, dvs Markedsføring og Udvikling