Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannelse som 27 årige! Ideér?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en del om markedsføringsøkonom, uddannelsen virker som noget der lige er mig, eller i hvert fald nemt kunne blive det , når man får arbejdet sig op i systemet - men mon det er til at finde job efterfølgende?

Hvilket job sigter du efter?

Er det muligt at tage overbygningen til bachelor på 1.5 år på deltid/aftenkursus efterfølgende? 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:52

Casper Victor Jensen:

FartilA:
web udvikler har jeg haft i tankerne - men det kræver en langvideregående uddannelse? På 5 år?

Er det nødvendigt at tage en 'officiel' uddannelse som webudvikler? Tænk på alt det du kan lære, ved at arbejde med det 'selv' - i praksis. Jeg tror man kommer meget længere på den måde. Uddanelser relateret til teknik (hjemmesider), bliver hurtigt forældet.

Jeg er stødt på nogle selvlærte igennem tiden. Dygtige tekniske programmører. Men der kan altså være en del grundlæggende

praksis, strukturering og sund fornuft der mangler. Dvs. spaghetti kode hvor selv variabler er navngivet skørt. Så bliver det svært at vedligeholde for andre. Man skal aldrig undervurdere uddannelse. Det giver en god baggrund selv om noget af det tekniske er forældet og desuden så giver det også generelt mere i lønposen. Man holder jo også sin praktiske viden opdateret mens man læser.

Hvis man er seriøs så er webudvikler mere end bare at strikke en side sammen, f.eks. IT-arkitektur.

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:28

FartilA:

Jeg har læst en del om markedsføringsøkonom, uddannelsen virker som noget der lige er mig, eller i hvert fald nemt kunne blive det , når man får arbejdet sig op i systemet - men mon det er til at finde job efterfølgende?

Hvilket job sigter du efter?

Er det muligt at tage overbygningen til bachelor på 1.5 år på deltid/aftenkursus efterfølgende? 

Grib knoglen og ring til en studievejleder på et uddannelsessted nær dig, der udbyder det. Så kan du bedre få svar på alle dine spørgsmål.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:08

Jeg sigter ikke efter noget bestemt job. Jeg har taget valget, at det er nemmere studere nu, end når man har sat sig med mange faste udgifter. Så det er udelukkende for at "have mere på papiret".

Dem jeg kender og har snakket med, har alle enten job eller er gået i gang med bacheloren.
Dog er det stadig nogle forholdsvise nye uddannelser, så der er efter sigende ikke så mange virksomheder der er en stilling der er tilsvarende uddannelsen. Det er i min optik ikke en problematik, så længe jeg kan tage en uddannelsen og få en række kompetencer.

Ved ikke om det er muligt, at læse bachelor på deltis studie. Men prøv og kig på ug.dk, og se hvilket erhvervs akademi der ligger nærmest dig, og kontakt deres studievejleder.
Jeg har selv været til samtale og mailet med en studievejleder, og de er virkelige flinke til at hjælpe med samtlige spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)