Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg er en dreng på 14, snart 15 år gammel. Jeg vil rigtigt gerne starte min egen webshop, men har aldrig sådan rigtigt komme i gang men har haft rigtigt mange ideer, som nogle eksempler har jeg tænkt på at starte en shop der leverer ting til teenagere, men den har jeg ikke fået startet, fordi jeg simpelthen ikke kunne finde et navn, alle dem jeg havde fundet på var taget. Jeg har også nogle ideer med noget lakrids, chokolade, vin, alkohol men jeg tror der er for mange på de markeder allerede… så jeg ville høre om der var nogle der havde en god ide til hvad jeg kunne starte, jeg vil helst gerne undgå at i skriver at jeg skal ud for at prøve og arbejde inden, for jeg har allerede et arbjede J

Tak på forhånd J

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal fokusere på noget du interesserer dig for - så kommer du nok længst.

Hvis dit eneste problem er at finde et navn, skal det nok blive løst. Bare spørg her på Amino, så skal folk nok "brainstorme" for dig.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)